Zasady Forum

Musisz się zgodzić, jeśli chcesz się zarejestrować


1. Każde skorzystanie z Forum oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
2. Forum powstało w celu wymiany poglądów między osobami grającymi w Praetorians, odpowiednie jego sekcje służą również do rozmów na inne tematy.
3. Forum jest stale moderowane przez Administratorów i Moderatorów, którzy nie ponoszą jednak odpowiedzialności prawnej za umieszczane na nim przez osoby trzecie treści oraz za obecność na Forum osób poniżej 13. roku życia.
4. Zabronione jest posiadanie kilku kont przez jedną osobę. Jeśli z jednego komputera korzysta kilku użytkowników forum należy zgłosić to do administratora po zapisaniu się na forum.
5. Na Forum obowiązuje Netykieta.
6. Użytkownicy Forum powinni:

1) trzymać się tematu dyskusji;

2) unikać używania zbyt obszernych podpisów bądź avatarów, utrudniających funkcjonowanie Forum;

3) użytkownik, mający interes do innego użytkownika o charakterze prywatnym, powinien wysłać mu prywatną wiadomość (PW). Nie jest zalecane omawianie prywatnych, niezwiązanych z innymi użytkownikami, spraw na forum publicznym.

4) starać się wypowiadać poprawnie językowo i gramatycznie;

5) o użytkownikach sprawiających problemy, jak też o postach i tematach naruszających regulamin, informować moderatorów.


7. Zakładanie tematów:

1) przed założeniem nowego tematu należy upewnić się, czy podobny temat nie został już utworzony;

2) tematy powtarzające się będą zamykane;

3) tematy należy formułować w sposób jasny i wskazujący na poruszane w nich treści;

4) tematy bez jasno określonego tematu, np. "pomocy", będą kasowane;

5) tematy związane z wszelką pomocą dla graczy, zarówno techniczną, jak i przy rozgrywce, należy zadawać wyłącznie w sekcjach "Problemy". Umieszczone w nieodpowiednim dziale, będą tam przenoszone.


8. Jeśli ktoś koniecznie chce sobie pobzdurzyć, są od tego wyłącznie Termy i Hipodrom, na których panują nieco mniej radykalne, nieformalne (czyli zależne od widzimisię moderatorów) zasady porządku.
9. Zabrania się:

1) propagowania piractwa w jakiejkolwiek jego formie. Obejmuje to umieszczanie na Forum linków do cracków czy numerów seryjnych do gier oraz zamieszczanie informacji o wszelkich sposobach na ominięcie zabezpieczeń płyt przed ich kopiowaniem lub linków do takich informacji. Dotyczy to także linków do stron, które mogą posłużyć do wejścia w posiadanie nielegalnych kopii oprogramowania. Za propagowanie piractwa będą również uważane wszelkie prośby o podanie w/w linków, numerów seryjnych czy informacji;

2) umieszczania linków do stron zawierających treści wulgarne, pornograficzne lub drastyczne;

3) propagowania na forum treści komunistycznych, rasistowskich, faszystowskich, nazistowskich, anarchistycznych i innych zbrodniczych (zgodnie z Konstytucją RP);

4) używania słów obraźliwych w stosunku do moderatorów i innych użytkowników;

5) tzw. floodowania - umieszczania wielu postów i topiców w małym odstępie czasu;

6) wykorzystywania forum w celach reklamowych. Obejmuje to reklamę powtarzającą się po wielokroć. Każdy użytkownik może w Termach lub Hipodromie założyć wątek o swoim serwisie, dozwolone jest także umieszczanie linków w sygnaturach;

7) stosowania nicków, avatarów, podpisów itp. mających na celu ubliżenie osobom trzecim lub obrażenie ich uczuć religijnych;

8) używania (np. w avatarach, obrazkach w podpisie) symboli komunistycznych, faszystowskich, nazistowskich;

9) umieszczania w wypowiedziach obrazków o wielkości, która powoduje rozszerzenie strony Forum. Zaleca się umieszczanie linków do takich obrazków w postaci miniaturek.

10) usuwania dopisków pozostawionych przez administratorów/moderatorów w postach. Nieprzestrzeganie jest karane warnem.


10. Kasowane będą posty:

1) niewnoszące nic do dyskusji (typu: „jak fajnie!”, „lol!”, „ja też noszę skórzaną bieliznę” <----- niepotrzebne skreślić);

2) mające na celu obrażanie pozostałych użytkowników;

3) wulgarne;

4) zostały napisane samymi wielkimi literami, dużą czcionką lub w inny podobnie nieuzasadniony sposób;

5) zostały napisane slangiem lub w sposób niezrozumiały;

6) nawołujące do nienawiści na tle rasowym, wyznaniowym, a także propagujące nietolerancję wobec wszelkiej inności, z jakiegokolwiek powodu.


11. Avatary i podpisy.

1) Dozwolony jest upload na nasz serwer obrazków nie większych niż 120x160 pikseli i 10 KB;

2) podpis w formie tekstowej - maksymalnie 4 linijki, cały podpis - 400 znaków; w formie obrazkowej - maksymalnie 180 pikseli x szerokość strony, maksymalnie 100 KB; w formie tekstowo-obrazkowej - obrazek o ww. wymiarach, maksymalnie 3 linijki tekstu.


12. Użytkownicy łamiący regulamin mimo powielanych ostrzeżeń ze strony moderatorów mogą otrzymać bana. Ban może polegać na:

1) usunięciu lub zablokowaniu (czasowym lub stałym) konta użytkownika,

2) zablokowaniu możliwości dostępu do Forum z danego komputera (adresu IP) - czasowym lub stałym


13. Użytkownik łamiący regulamin otrzymuje ostrzeżenie. W przypadku braku reakcji i dalszych wykroczeń stosowana jest czasowa blokada konta oraz numeru IP, trwająca tydzień. Po tym czasie konto oraz IP są odblokowywane. Jeżeli dany użytkownik w dalszym ciągu stwarza problemy, konto i IP zostają zablokowane stale.
14. Moderatorzy mają pełną dowolność w interpretacji regulaminu.
15. Administrator może w każdej chwili zmienić treść dowolnego punktu regulaminu, usunąć lub dodać nowy. Dokonywane zmiany na bieżąco obowiązują wszystkich użytkowników.
16. We wszystkich sprawach spornych nie objętych tym regulaminem decydujący głos mają administratorzy i zastępujący ich moderatorzy.
17. O zmianach w regulaminie informujemy na bieżąco w odpowiedniej sekcji.
18. Każdy użytkownik ma prawo w przeznaczonej do tego sekcji wyrazić swoją opinię na temat niniejszego regulaminu, pracy Administratorów oraz Moderatorów. Może przy tym zaproponować nowy paragraf, zmianę obecnie istniejących lub całkowite usunięcie dowolnego z punktów.

Grupa Polskiego Forum Praetorians

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora